Gør det for mor – Reklame for rejseselskab hitter på nettet

Under sloganet “DO IT FOR MOM (Do it for Denmark 2)” har Spies Rejser success med en fræk reklame som er blevet et viralt hit på nettet, og ikke kun i Danmark, den har også fået stor medieomtale i udlandet.

Reklamen “DO IT FOR MOM” vil gerne have den ældre generation til at købe rejser til deres voksne børn. Det skal ses som en investering i en fremtid med børnebørn, da reklamen lægger op til at ferien skal bruges på sex med henblik på familie forøgelse. Videoen som du kan se her under, har hurtigt fået stor opmærksomhed i mange udenlandske medier, hvor nogle vener den går for vidt mens andre synes godt om humoren.

 

Som tillæg til videoen, har Spies Rejser også lavet en hjemmeside, hvor man kan foretage forældrekøb af rejser med bagtanken om at få et barnebarn ni måneder senere. Hvis man laver et gavekort gennem siden, giver spies 1000,- kroner i rabat. Derudover er der nogle træningsvideoer med øvelser som angiveligt skulle give mere og bedre sex – undertegnede fik dog ikke mere end et godt grin ud af disse “trænings” videoer :-)

Hvis du synes reklamen lyder bekendt, så er det fordi rejseselskabet sidste år kørte en lignende kampagne, hvor Spies Rejser prøvede at lokke danskerne på storbyferie, med et budskab om at det betød mere sex end hjemme og dermed en øget chance for at øge fødselsraten.